Blogda Ara

5.06.2008

SenVurdunDaBenÖlmedimMi?

Ne atesleri hasretinle yaktim da
Bir seni yakamadim beni yaktigin gibi
Colde su maphusta gun, oructa ekmek gibi bekledim seni...
Sense araya korkular koydun, yasaklar koydun
Bitmez, tukenmez engeller koydun
Simdi soruyorum sana
ADI SEVDAYSA BU CEHENNEMIN
SEN YAKTIN DA BEN YANMADIM MI???

Sen varken darilmazdim ciceksiz baharlara
Bu kasvetli aksamlara...
Sen varken, bakip iclenmezdim tren istasyonlarina, otobus duraklarina...
Sen varken kahrolmazdim
Biten sevdalarin ardindan yikilmazdim....
Boyle delirmezdim, kufretmezdim
Mutluydum cocuklar gibi...
Sen varken gidenlere aglamazdim...
Simdi soruyorum sana,
ADI HASRETSE BU AYRILIGIN
SEN CAGIRDIN DA BEN GELMEDIM MI???

Biliyorsun!
Butun acilarina yesil isik yaktim, olmadi
Butun korkularina arka ciktim, olmadi
Daglara merdiven dayadim, olmadi
Haziranda kar oldum, yagdim avuclarina, olmadi
Sevdim olmadi, yandim olmadi, taptim olmadi
Artik benden PES!
Bu askin biletini istedigin gibi kes
Nasilsa gidiyorsun...Biliyorum git!!!
Ama ardinda yikilmis bir dag ve
Paramparca bir yurek gormek istemiyorsan
CEK SILAHINI DAYA SIRTIMA,
TITRERSEM NAGMERDIM
SEN VURDUN DA BEN OLMEDIM MI???

Ahmet Selcuk ILKAN

Hiç yorum yok: