Blogda Ara

20.02.2008

JABO BEN GELDİM

Jabo merhaba...
Kimsin dye düşünenler olabilir seni tanıtayım kısaca; bu günlüğüm Jabo...Bende yıllardır ona yazan Jabolin, o pek yüz vermesede bana, hep dinler sakindir, olgundur, severim ona yazmayı farklı bir rahatlık verir......
Nasıl yazmaya başladığım geldi aklıma; küçükken dişimi düzeltmek için tel takılmıştı.Daha sonra teller çıktı ve dişim düzeldi.Ve ben cok hızlı konuşmaya başladım 5 dk da anlatılacak olayı 1 dk da anlatmaya başladım.Normal çocuklar gb düzgün konuşurdum halbuki.Konuştuklarımın hızına etrafımdakiler yetişemeyince yazmaya başladım.
Hep yazardım, günlüklerim oldu cilt cilt.Yazdıkç,a az konuşur oldum Jabo.Çok yazan, az mı konuşur olur? Peki az konuşan, çok mu bilen olur??
Aşklarım oldu benim tel misali kalbime değen, düzelten, yumuşatan...Tabi coğu aşkta da olduğu gb çıktı o teller... sonra ne mi oldu " Agaca balta vurmuşlar sapı bedenimden demiş" öyle oldum bende.Önce olmasa bile, daha sonra büyük tebessümlerle karşılanabiliyor.
Grs Jabo
Dur gitmeden sana da komikleme bırakayım için açılsın Jabo

Hiç yorum yok: