Blogda Ara

20.02.2008

KENDİMCE MASALLAMA

Bir sarkı tutturdum bu aralar...
Nereye donsem aynı melodiyle yüzleşiyorum...
Sarkının sözlerinde gurur var...
Elindekini, avucundakini olabildiğince ortaya dökmüslük var...
Dimdizlak ortada kalinacağı bilindigi halde, sevginin hüzünlü harcanışı
var...Var da var!...
Sezen aksu nun bu sarki...
Biraz eskice..."Gidiyorum butun asklar yuregimde...
Gidiyorum kokun hala uzerimde...
Sana korkular biraktim, bir de yeni baslangiclar...
Bir kendim, bir ben gidiyorum..."
Hadi burada yaziyi falan bir kenara birakip soyleyin bu sarkiyi...
Yapin bunu, iyi gelecek...
Yine geceyi sabaha itekledim...
Saat bes suan da...
Ve yine bu sarki dilimde...
Ne garip...
Gidersen git birader, nereye gidersen git de...
Beni rahat birak, diyesim geliyor...
Ama oyle de kolay denmiyor bu...
Ajandami karistiriyordum az once...
Ne kaar cok yil gecerse, o kadar cok sararan, keskince dorde katlanmis, bir
saman kagit dustu dizlerimin uzerine...
Uzerinde sevdicegime serbest olcude yazdigim bir siir karsiladi beni, kursun
kalemle satirlanmis...
Sene doksan küsur, aylardan Mayis...
Sanmayin ki huzunle opusturmusum kelimeleri...
Sirf kafiye olsun diye yazmisim, besbelli..

Aha da siirim:

"Yildizlarla dolu gokyuzu, gece yine karanlik...
Karanlik olmayan gece var mi?...
Bu ne buyuk salaklik!..
Sine-i dergah eyledim, kalbim sana kapali...
Kostum pesinden yillarca, surum surum surunerek...
Meger degmezmis sana; pis, adi, essolesek!!!
Gozumun onunden geciyor yillar, nasil yiprattin beni...
Bir selpak gibi burusturup camurlu sulara attin beni...
Oysa hazir degildim, emici halkalarim bile yoktu...
Super soft olmadan attin beni sulara...
Umarim bir gun sen de dusersin bu duruma...
Kadikoy' den gecerken Karakoy' e vapurla...
Insallah ayagin kayar, batarsin serin sulara...
Baliklara yem olup olurken yavas yavas...
Biliyormusun uzulmem, az da olsa senin icin...
Allah belani versin!.." (.. kimsenin vermesin o ayrıda:) ..)

Hiç yorum yok: