Blogda Ara

22.07.2008

BİR AŞKIN BİTİŞ HİKAYESİ


Bu kadar mıydı diyor genç kız

Bu kadar mıydı sevgin?

Delikanlı alaylı bir tavırla..

Ya ne sandın seni sevdiğimi mi?

Genç kız yıkılmıştı telefon başında

Birşey söyleyemedi ağlıyordu sessizce..

Bir ara delikanlı kızın ağladığını duydu..

Ne o yine konuşmuyorsun ağliyorsun demek....

Üzülme canım o da geçer..

Yoksa ben bıraktım diye mi ağlıyorsun..

Olsun senin biraktiğını söyleriz

Kız hıçkırıklar içinde çıkan boğuk sesiyle...

Bardağı taşıran bu son söze dayanamadı...

Anlamadın ki sersem

Sen veya baskası ne farkeder..

Ayrılığımıza ağlıyorum

Sana ve senin acınacak haline ağlıyorum

Genc kız oysa bunları söylerkende seviyordu..

Daha öncede sevmişti, sevecekti

Ama yapılacak birşey yoktu

Bu sözler karşısında direnen gururu vardı

Bir tarafta gurur bir tarafta sevgi..

Ve sonunda sevgi ağir bastı

Telefonu kapatırken delikanlı..

Soğuk bir tavırla "ELVEDA"dedi..

Kız ise gururunu ayaklar altına alarak..

Hiçkırık sesiyle "SENİ SEVIYORUM"dedi

Telefonu kapatırken delikanlı düşündü..

Niye yapmıştı oysa oda seviyordu

Ve sevdiğini itiraf etmek için tekrar aradı..

Ama geç kalmıştı..

Telefon cevap vermeyince hemen kızın evine koştu..

Kalabalıktı evin önü saşırdı ve..

Ardından acı bir siren sesiyle irkildi..

İçeriden ağzının kenarında kan bulunan soğuk bir ceset cıktı..

Delikanlı yıkıldı ve gözyaşlarını tutamadı..

Elveda demedim!!! uyan!!! dediysede uyanmadı genç kız

Bir ara elindeki buruşmuş kagıt parçası ilişti gözüne

Buğulanmış gözlerini silerek okudu..



(Söyle diyordu genc kiz)


"TÜM SEVENLERE VE SEVILENLERE IBRET OLSUN!!!

Hiç yorum yok: