Blogda Ara

27.07.2008

VURULMAK BİR ŞİİRLE


hangi şiir vuracaksa,...vursun beni artık..


bana artık yasaktır öpüşmek
bir militan içgüdüsüyle kaçıyorum sevda sokaklarından
dudaklarında güzel vaatlerle,
beni vurmak isteyen adamlar var

köşeye sıkışmış gibi inliyor nefesim
aşk sözcükleri ıskalıyor bedenimi,
duygusallığımı zor kurtarıyorum
dikkat etmeliyim,
bir hücre evine sığınır gibi gizlenmeliyim
her an beni bulabilirler,
her an bir şiirle vurulabilirim

bana artık yasaktır öpüşmek
bir sokak lambasının yalnızlığı kadar ışık saçıyorum
"iyi ki sesin var, yoksa yaşayamam" diyen adam nerede?
yoksa öldü de,..ben mi bilmiyorum

kaçış planları yapan bir mahkum gibiyim
attığım her kum parçasından kırgınlıklarım çıkıyor
gözüme batıyor sessiz gidişlerin ağdalı suskunlukları
dikkat etmeliyim,
bir yokluğa sığınır gibi gizlenmeliyim
her an beni incitebilirler,
her an bir şiire vurulabilirim

bana artık yasaktır öpüşmek
kadınlığımın suçu neydi bilmiyorum
“sen ben de bir ömür olmalısın” diyen adam nerede?
yoksa bir ömür geçti de,..ben mi bilmiyorum..

Pelin Onay

1 yorum:

Adsız dedi ki...

o Evet, muhtemelen bu yuzden