Blogda Ara

22.07.2008

YALANMIŞ HOCAM!!!


Verdiğin ilk dersti Hayat bilgisi
Ben senin sözüne baktım be hocam
Yokmuş gerçeklerle hiç bir ilgisi
Boşuna kafama taktım be hocam

Hayata atıldım şaşırıp kaldım
Ay sonu üç kuruş bir maaş aldım
Nasıl yeter diye hesaba daldım
Bak yine cebirden çaktım be hocam

Bildik nasıl elde ederiz tuzu
Kimya deneyinde erittik buzu
Hayat bir kurt imiş bizler de kuzu
Bu kez ben eriyip aktım be hocam

Elin fazlasından evladır azım
Çok kazanmak için kirlenmek lazım
Ama benim buna olmadı razım
Çünkü ben temizdim, paktım be hocam

Fizik, Biyoloji hikâye hepsi
Dün akşam zor aldım bir şişe pepsi
Sofraya oturdum tam takır tepsi
Kızdım, diplomamı yaktım be hocam

Hocam duysa cevabı şu olurdu eminim......

Bizler rendelenen, hayatsa rende
Demek gerçekleri öğrendin sen de
Bunları sen gibi çok önce ben de
Hocamın başına kaktım be evlat
Alıntı

Hiç yorum yok: