Blogda Ara

24.07.2008

BUGÜN YIKIĞIM BİLİYOR MUSUN..?


Bugün yıkığım biliyor musun?
Ezginim çaresizim umutsuzum.
Bırakma beni insanlar kötü
Bırakma beni korkuyorum...

Bitkinim
Yarım kalmışlığım acizliğimden
Umut denizlerimde korsanlar kol gezmekte
Senden vazgeçmekten başka ne gelir elimden
Küfürler savururum hayata isyanlardayken
Ben kendimde değilim
Köşelerde kirlenmiş hayallerim
Terler içinde uyanırken her sabah
Yarım kalmış düşlerim
Aynı gözlerin gibi
Aynı sözlerindeki yüklediğim anlamlar gibi

Ustaca sözler isteme benden
Gözlerine bıraktığım şairlerin yazamadıklarının içinde kayboluşlarım yetmez mi?
Hak ediliş değil bu
Yapayalnız ölüm bile beklenmezken
Bin ölümü yapayalnız karşılamak

Güneşin doğuşuna ayrı bir öfkeli
Batışına kat be kat kin beslemekteyim
Seni ömrümün bekleyişi yapmışım
Hala inatla seni sevmekteyim
Bilirim ki ölmek kurtuluştur
Ben binbir yaralı savaşlar vermekteyim

Bir deli otlar büyüyor içimde
Sancılıyım yorgunum kederliyim.
Bu halini sevdim gitme kal
Çamurlar çirkefler içindeyim.

Sancılarla boğuşmak için sevmedim seni
Ya da satırlarda kaybolmak için
Umulmadık zamanlarda
Sevmedim seni
Hele beklenmedik yaralar almak için
Gölgelerim mutluluk oyunlarında
Kendi çabalarıyla cebelleşmekte
Yangınlara bıraktım barış güvercinlerimi
Onlarda kendi pisliğini eşelemekte

Hani sesimi duyunca mutlu olurdun ya
O ses bana fazla gelir oldu
Bir an dursa diye düşündüm şu yapayalnız kör dünya
Nedense her şey bana sensizken batar oldu


Bırakma beni insanlar kötü
Bırakma beni korkuyorum
Bir dayak yemiş ADAMIM simdi
Bezginim kararsızım yılgınım...

Açtım bir büyük
Yalnızlıkla alemlerdeyim
Her dublede kayboldum
Şişenin dibinde bilmem nerelerdeyim

Dar ağaçlarına astım senli umutlarımı
Kaybettin beni,seni ve bizi
Çöp kutusuna attım yarınlarımı
Sırtımda ezip geçtiğin ayağının izi

Al götür beni o kayıp gecelere
Yeter ikimize yalnızlığım.
Bırakma beni insanlar kötü
Bırakma beni korkuyorum.

Hayallerm sende bitti bu gece
Unutturacağım kalbime seni
Kendime benliğimi
Aşkıma ve sevgimi
Sana olan her şeyimi
Bu aşk uğruna verdiğim emeklerimi
Üzgünüm sevdiğim sildim artık bizi….

Sana kal demeyi o kadar istedim ki
Sen içimden çoktan gitmişsin
Dilim lal oldu söyleyemedi
Senin için ben çoktan bitmişim
Kal demek ne fayda
Sen bu aşkı zaten tüketmişsin
Son veda mı tek başıma yapıyorum artık
Öğrendim ki sen çoktan yüreğimden gitmişsin
Ben sevdana veda ettim sen gittin diye
Bir yalnızlık kaldı bu sevdadan ikimize acı hediye
Sendeki sevda ben değil mişim bunu da öğrendim
Artık gelmene gerek kalmadı
Ben çoktan azılı yalnızlığımla seni terk ettim….

Shadow-750c

Hiç yorum yok: