Blogda Ara

31.08.2008

OPERTATÖR - MÜŞTERİ DİYALOGLARI

Bir müşteri ISPlerden birinin HELPDESK ini arar. Yardımcı olmak isteyen operator işletim sistemini sorar. Müsteri;

-"Windows 98 Türkçe" der
Bunun üzerine operator,
-"Peki beyfendi, lütfen BİLGİSAYARIM 'a tıklayın" der.
Bunun üzerine gelen cevap,
-"Bilgisayarım neresine tıklayayım!" olur


-İyi günler bi problemim vardı benim...
-Buyrun hanımefendi yardımcı olayım ben size, elimden geldiğince...
-İnternete bağlanamıyorum ben...
-Bakalım. Nedir problem, ne yazıyor şu an ekranınızda?
-Göremiyorum ki, elektrikler kesik...
-Elektrikler kesikse bağlanamazsınız ki hanım efendi. bilgisayar çalışmaz.
-Ee, bu şey neye yarıyor o zaman bilgisayara taktığımız, hani o ışıklı?..
-Modem o efendim.
-Tamam o efendim.
-Tamam işte! Beni internete bağlıycak olan şey di mi o?
-Evet ama elektrikleriniz kesikmiş, bilgisayar çalışmadan nasıl bağlanabilirsiniz ki?
-E bu o şeylerden diil mi, hani elektrik kesikken de çalışıyo bilgisayar?
-Hayır o UPS efendim, bizimle bi ilgisi yok.
-Hep böyle yapıyorsunuz, hani günün hangi saatinde istersem bağlnırdım ben internete?.. Böyle diyorsunuz sonra da problem çıkınca bizimle bi ilgisi çıkınca bizimle bi ilgisi yok diyorsunuz, yetti be!..
-Ama hanımefen...
-(ÇAAAAAT..)

-Ben Türkiye satranç şampiyonu Samim, internete bağlanamıyorum...

-Ben prof. doktor bilmem kim...
-Buyrun efendim...
-Ben chat' e bağlanamıyorum.

-Ben iptal ettirmek istiyorum.
-Teknik bi probleminiz varsa yardımcı olabilirim.
-Nasıl yardımcı olacak mışsınız ki? Aldınız bi ton abone bağlanamıyoruz işte...
-Şu an bir yoğunluk söz konusu değil efendim, rahatça bağlanabilirsiniz. Ama hata mesajını almam lazım.
-Nasıl yoğunluk yokmuş, bal gibi de yoğunsunuz işte.
-Dediğim gibi, bir yoğunluk yok efendim...
-Nasıl olmaz şu hale bak çevir sesi bile yok.
-Lütfen bağlanmayı denemeden önce modeminize bi telefon hattı takar mısınız efendim?..


-Ozan Bey yani o kadar yardımcı oldunuz ki sarılıp bi kez öpmek geldi içimden sizi...
-Eee, teşekkür ederim efendim iyi akşamlar.
-Bundan sonraa ben hep sizi arayacağım kaça kadar ordasınız siz?
-Çıkmak üzereyim ben hamfendi iyi akşamlar (ee müşteri memnuniyeti de bi yere kadar!..)

-Benim kredi kartımdan para çekilmiş...
-Aylık hesap mıydı?
-Evet
-O zaman her ay başında çekilir efendim.
-Hani sınırsızdı bu!..

Hiç yorum yok: