Blogda Ara

31.08.2008

PATATES TARLASI


Nebraska'da yaşlı bir adam yaşardı. Patates ekimi için bahçeyi bellenmesi gerekiyordu, lakin bu çok zor bir isti. Tek oğlu olan David ona yardım edebilirdi, fakat o da hapisteydi.
Yaşlı adam oğluna bir mektup yazdı ve müşkülatını izahattı.

Sevgili David,
Patates bahçemi belleyemeyeceğimden, kendimi çok kötü hissediyorum. Bahçeyi kazmak için oldukça yaslanmış sayılırım. Burada olsan bütün derdim bitecekti. Biliyorum ki sen bahçeyi benim için hallederdin.
Sevgiler Baban


Bir kaç gün sonra oğlundan bir mektup aldı.

Babacığım Allah askına bahçeyi kazma, ben oraya cesetleri gömmüştüm.
Sevgiler David


Ertesi gün sabaha karşı saat 04:00'de FBI ve yerel polis çıka geldi ve tüm sahayı kazdılar,lakin hiç bir cesede rastlamadılar. Yaşlı adamdan özür dileyerek gittiler.
Aynı gün yaşlı adam oğlundan bir mektup daha aldı.

Babacığım, şimdi patatesleri ekebilirsin. Bu şartlarda yapabileceğimin en iyisini yaptım.Sevgiler David

BİR GÜÇLÜKLE KARŞILAŞTIĞINIZDA, KENDİNİZE BİR KAÇIŞ YOLU DEĞİL, BIR ÇIKIŞ YOLU ARAYIN.

D.L.Weatherford

Hiç yorum yok: