Blogda Ara

6.06.2008

ANKET SORULARI

1)Eğitim sistemimiz nasıl düzeltilebilir?
a)Siyasi sebepler sonucu öğretmenliğe girmiş olan lise ve 2 yıllık
b)mezunlarını devletin diğer kademelerine kaydırarak
c)Eğitim fakültesi öğrencilerine daha iyi eğitim vererek
d)Okullardaki araç-gereç sayısını arttırarak
e)Radikal çözümler getirerek
f)Hepsi



2) Sizce erkekler mi yoksa kadınlar mı daha çok aldatır??
A)KADINLAR
B)ERKEKLER

3)DİŞLERİNİZİ GÜNDE KAÇ DEFA FIRÇALARSINIZ??
A)1 KERE YETER FAZLASINA GEREK YOK
B)2 KERE ÇÜNKÜ 1 AZ 3 ÇOK
C)3 KERE FAZLA FIRÇALAMAK İYİDİR.
D)4 KERE DAHA FAZLA İSTEMEM BU KADAR YETER!!
E)5 KERE DİŞLERİME ÖNEM VERMELİYİM



4)SİZCE EKOMONİ NASIL GİDİYOR???
A)İYİ GİDİYOR HER ZAMAN ARKASINDAYIM
B)BİR DEĞİŞİKLİK YOK Kİ YORUM YAPAYIM
C)KÖTÜYE DOĞRU GİDİYOR
D)BİR FİKRİM YOK!!


5)BİRİNİ SEVİYORSUNUZ AMA SEVDİĞİNİZ BUNU BİLMİYOR NE YAPMALİ???(YILIN SORUSU)
A)kolay değil ama belli et derim
B)Beni sevmez ki diye düşünüp onunla konuşmazdım
C)Bana bayılıyor deyip yanına gidip herşeyi anlatırdım.
D)Bie cevabım bile yok ama soruya hayran kaldım

6)SİZCE İNSANLAR MANTIKLARIYLA MI KARAR VERMELİ YOKSA DUYGULARIYLA MI??
A)HER ZAMAN DUYGULARLA (DUYGUSUZ İNSAN ÇEKİLMEZ)
B)HER ZAMAN MANTIKLA(MANTIK YOLU BİR)
C)SORU NEYDİ??
D)FİKRİM YOK
E)İKİSİNİ DE(Derste mantık aşkta duygu)



7)NİYE İNSANA HOBİSİ SORULUNCA HEP''KİTAP OKUMAK'' DER
A)REZİL OLMAMAK İÇİN
B)BELKİ GERÇEKTEN ÖYLE
C)FİKRİM YOK
D)KARARSIZ KALDIM


8)EN BEĞENDİĞİN ORGANIN??
A)ELLER
B)SAÇLAR
C)VÜCUDUN
D)ANLAYAMADIM
E)SALAKÇA BİR SORU CEVAPSIZ BIRAKICAM
F)YÜZÜMDEKİ HERHANGİ BİR ORGAN

Alıntı:)

Hiç yorum yok: