Blogda Ara

29.06.2008

Delilerden Akıllıca Espriler

Delilerden Akıllıca Espriler(hepsi çok akıllıca deli deyip geçmeyinn)
1)Kaç kişisiniz?
Akıl hastanesini gezmekte olan gazeteci bir koğuşta rastladığı hastaya sordu:
-burada kaç kişisiniz? Karşısındaki elini 'boşver' anlamında salladıktan sonra cevap verdi:
-Asıl siz dışarda kaç kişisiniz

2)Prova
İki deli hastaneden kaçmaya karar verir ve o akşam kaçarlar.Ertesi gün tekrar hastaneye geri dönerler.Hastane görevlileri sorar:
-Niye kaçtınız,niye geri döndünüz?deliler cevap verir''ilki provaydı şimdi gerçekten kaçacağız!

3)Karıştırmadın ki?
Akıl hastanesinin bahçesinde geziniyorlardı.Durdu, havuza eğilip ağzına biraz su aldı, doğrulup püskürttü, yanındaki arkadaşı sordu:
-Ne oldu?
-Sabah iki şeker attım,su hala tatlanmamış!
-Elbette tatsız olacak.karıştırmadın ki

4)Sağlık Bakanı
Akıl hastanesini gezen sağlık bakanı bir hastanın yanına yaklaşmış.Hasta ona bakmış:
-Yeni mi düştün_diye sormuş.
-Hayır ben sağlık bakanıyım buraya sizleri ziyaret etmek için geldim.
-Heh heh heh.Sağlık bakanıymış.Ben de Napolyon Bonapart memnun oldum!!

5)Fare-kedi
Adamın biri kendini fare zannettiği için akıl hastanesine düşmüş.Tedavisi bittikten sonra doktor sormuş:
-Şimdi sen bir fare misin, yoksa insan mı?
-Fare olur mu doktor bey ben bir insanım.
-O zaman gidebilirsin.iyileştin artık.Deli kapıdan çıkmış ve ''imdaatttt!''diye bağırarak tekrar içeri girmiş.Doktor:
-Ne oldu?demiş.Deli:
-Bir kedi gördüm de ondan korktum!demiş.doktor:
-Hani sen artık kendini fare zannetmiyordun?.Demiş.Deli cevap vermiş:
-Ben fare olmadığımı biliyorum ama kedi nerden bilsin?

6)Havuz
Akıl hastasindeki doktorlar artık karar vernişlerdi bu 10 deli bu testi de geçerlerse hastaneden çıkabileceklerdi.test şöyleydi; boş bir havuza 10 deliyi sıralamışlardı ve hangisi 'atla'deyince boş havuza atlamazsa o iyileşmiş kabul edilecekti.Doktor ''atlayın''dedi ve 9 deli boş havuza atlayıp kulaç atmaya başladılar.Bir deli ise atlamamıştı.Doktorlar onun iyileştiğini sanarak sevinçle yanına gittiler ve sordular:
-Sen niye atlamadın?deli:
-Ben yüzme bilmem ki:)

Hiç yorum yok: