Blogda Ara

1.09.2008

BİR GARİP TÜRKÇEDE GENÇLİK

Cep telefonunda 2.mesaja gecmemek icin kimi zaman sesli harfleri yazmayiz, kimi zaman kelimeyi yari da keseriz kimi zamanda hic bi şey yazmayiz

Bi de dusunceli tavirlar var tabi...


Anlaşamama


Giden: Slm Aytn Nbr? Gidiyo muyuz konsere?

Geliyosan 1 gelmiyosan 2 cagri at!!

(3 cagrı gelir...)

Giden: Anladım yine Bahadırla gidiyosun di mi!! tamam ole olsun

Gelen: Hayir gerizekali!! Ben istiyorum ama babam izin vermiyo!!



Anlaşamama


Giden: Nbr Cm? Knsr vr glcnm mng? st 23 : 30 d bk

rmz mrt sln fyz nc hps gly b sn yksn!!

Gelen: dostum ne diyon kuzum ben bi b.k anlamadim

bu mesajdan ya!!

Giden : Valla aksama manganin konseri var demistim

herkez var demistim ama... (cevabın yollandigı saat:02.30)





Kısaltma Sorunu




Gelen: Semih ben Cagla bu benim yeni numaram..

Eee napiyosun? Bugun acayip skldm varyaa

bizimkilerde olmasa temelli ortada kalacam

Giden : Bi daha beni arama Cagla tamam mi?

Gelen : Nolduu yaaa niye bole yaptin simdi!!



Eski Telefonlardaki 1Karakterlik Mesajın Dewamı Gelmeden Olanlar

Gelen: Arzu ben yarin Ankaraya gidicem hayatim

is toplantisi icin. Biliyosun sirketin tum yukunu yine

bana verdiler. Sen semihe ver, g*t

Giden: Ne diyosun sen ya!! Gerizekali ayriliyorum senden terbiyesiz. Senden beklemezdim bunu!!

Gelen 2İlk Mesajla Birleşen:ürecegim esyalari tamam mi askim sana oradan

ne getirmemi istersin, hatta beraber gidelim ya!

Giden: Ayy pardon askim seyy!! Parca parca gelince Kizmadin di mi?

Gelen 3: cik hadi disari basimin belasi!

Giden : olm in spite konserindeyiz cikista iccez

hadi sende gel

Gelen:bnm prm yk b sn kont ayrca crmadi kms

bn ond glmd bn hpnzn alh blsn vrsn

Giden:tamam beklıyoruz

ceviri:benım param yok bu son kontur ayrica caarmadi

kimse beni ondan gelmedim ben hepinizin allah belasini versin





Bi Diger Cins



Gelen:drunkEMREordmiTlfonuKPLIulsmdmKNDSNordsaOnuC Ksvdgm iSLEptmSND

Giden:bencede...!!

ceviri:drunk emre ordami telefonu kapali

ulasamadim kendisine ordaysa onu cok

sevdigimi soyle optum senide




Salakların Kontor Bitio Farkında Değiller Arayamadılar


gelen : milasirab ineb emzu milmokoc midelzo koc ines

giden : bu ne be

gelen : tersten okusana

giden : salak bi saat buna mi ugrastin

gelen : beni ara

giden : sen beni ara

gelen : lan olum son bi kac kontorum arasana

giden : benim de yok olum arayamam, babam kesti parayi zaten

gelen : hep boyle yapiyorsun, arasan ne kaybedicen

giden : kontorum biter

gelen : benim olsa seni ararim ama

giden : hadi len gorduk gecen gun 50 kontorun

vardi aramadin

gelen : al bu da son kontor..

bi aramadin adi, çok onemli bi sey soyliycektim

giden : benim de son lan.. ne soyliycektin ölcem meraktan şimdi



Yorumsuz



Giden : Ya Mert abi benim CD sen de kalmis,bi de yarin

sinav var mi? nasilsin ben de iyiyim. mac bileti ne kadar ?

bugun ayseyi okulda gordun mu?

Bu son kontorum ha ona gore!!

Gelen: Tamam getiririm,sinav yok.

ben de iyiyim 15 diyolar. yoktu galiba.

benim de son kontor hadi byeeee..

Gelen: Kampuscell kazandirmaya devam ediyor!

25 kontor hattiniza yuklenmistir!

Giden: Oglum Murat rahat rahat konusabiliriz artik

hatta turkce karakter bile yazarim yani

!!! nihahaha!!



Söleyene baq kendi ondan beter



gelen : pnky ytr bn rtk itrf etcm n b y slcm ps ps

bn yptm ama dymrm ıst cnk krkyrm sn d bnm

kdrrkdsmsn saol cnm bu ard

çewiri: punky yeter ben artık itiraf edicem

ne bu ya solicem pasa pasa ben yaptım ama

diyemiyorum iste cunku cok korkuyorum sende

benim kader arkadasımsın saol cnm bu arada

giden:ne diyn kzm dzgn yz ya,wlla bsy anlmdm!

gelen:bstn yz okymrm

çewiri:bastan yaz okuyamıyorum

Hiç yorum yok: