Blogda Ara

1.09.2008

RUH DİYALOGLARI

insan: ey ruh! bize gelecekten haber ver? fener-cimbom maçı ne olur?
ruh: valla futbolla aram iyi değil şekerim

insan: ey ruh geldin mi?
ruh: geldim geldim
insan: ne getirdin?
ruh: inci boncuk
insan: kime kime ?
ruh: hasta mısın olm sen !?

insan: ey ruh geldin mi?
ruh: sorry , do you speak english ?
insan: hönk !

insan: ey ruh...
ruh'un telesekreteri: Aradığınız ruha şuan ulaşılamıyor lütfen sinyal sesinden sonra mesaj bırakınız!

insan: ey ruh !
ruh: efendim abi


insan: ey ruh ! ey babamın ruhu geldin mi ?
ruh: len ben sana erken yatılacak demiyor muydum !? saat kaç olmuş eşş******k!

insan: ey ruh geldin mi?
ruh: geldim
insan: bize kendini tanıt , ismin ne?
ruh: kimlikte hıdır yazar ama arkadaşlar bana pelin derdi şekerim

insan: ey ruh !
ruh: buyur koçum mevzu nedir??

insan: ey ruh...
ruh: waay ortam yapmışız



insan: ey ruh geldiysen murat de
ruh: murat
insan: koyim de tur at ehuehueheuehu



insan: ey ruh?
ruh: efet
insan: bi tost,bi kola

insan:ey ruh?geldin mi?
ruh: şlakkkk
insan: anlatık be abi ne vuruyosun.

insan: ey ruh?
ruh: ne vardı?
ruhkeye dördüncü arıyozda

insan:ey ruh?
ruh: buyrun benim..
insan:aaaaaaaaaa

insan:ey ruuuuuuuhh?
ruh:imdaaaatttttttttttttt

insan: ey ruh, geldiysen haber ver..
ruh: kusura bakma abi.. mesai bitti.. yarın ugra..


insan: ey ruh.. geldiysen haber ver..
ruh: geldim..
insan: baba noolcak benim bu halim beee.. seviyorum uleeeyynn..
bende ruh olmadan once sen gibi rakı masasında ruh cagirmistim.. bilmem anlatabildim mi?

insan: eyy ruuuhhhh..
ruh: vaaayyyy.. yok mu bişiler.. kafamizi kiralim..!


insan: eyy ruhh.. geldinmi..
ruh: baba sizin içerden çekmiyo galiba.. masayi balkona cikarin..


insan: eyyy ruuuhhh.. geldiysen haber ver..
ruh: kusura bakma canım benim.. yengenle beraberim.. az işim var..
insan: bardon baba.. sonra ugrarsın.. bizde ortam kurmustukta senden bahsediyoduk.. hadi yengeye selam..



- Eh ruuuhhh.. geldiysen 3 kere vur ..
+ slap
- Laann .. o anlamda vur demedim .. aahh .. gttüüümmmm..


- Ey ruuhhh..
+ Söle yavrum ..
- Geldiysen sktir git .. korkmaya basladim..


- Ey ruuhhh!!
+ bu ne ya.. biri ABD'den, biri Japonya'dan, biri Türkiyeden cagirio .. Istifa ediorum lan


---Ey ruh geldiysen ses ver
--Bir taş attım pencereye tık dedi anası çıktı ruh ikizim yok dedi
---hadi len senin sesinde berbat..



insan: ey ruh geldinmi
ruh: geldim sorunmu var nan ne bu a.q zırt pırt da çağırılmazki ruhuz die hor görmeyin nan bizi bir zamanlar bizde insandık
insan: tamam abi bişi demedik


-ey ruuuh, beni duyuyorsan duymazdan geeel
-
-aynı böyle işteeeee
-


eyy ruh geldiysen 3 takla at sonrada amuda kalk
+tahtaya vursam


-eyy ruhh geldiysen 545464 kere vurr
+o vurana kadar biz kaçarız
ruhha be oha 3 kere vursam yetmiyormu
-olmaz dedik 545464 kere vurmucaksan hiç gelme
ruh:iyi be iyi 1,2,3,4....

insan: ey ruh, geldiysen haber ver
ruh: zuhauehuahe ooohhhhh..
insan: ruh gibi mına korum senin.. delikanli ruh parmak atarmi lam..

insan: ey ruh..
ruh: lam bi durun.. zıçarken bile rahat yok bee..


-ey ruh
-ne var?
-yok yok bişey!!
-söyle
-geldin mi dicektim ama boşver.
-kardeşim ben sizi çağırıyo muyum zırt pırt
-sen de çağır abi biz buralardayız
-....


r: geldim lan
iur olm senin sıran deil hay ben senin gibi ruhuunn..
r:çarparım haaaaaaaaaaaaaaaaa...
i:çarp lan yiyosa sende çarpma gücü varsa bende de evellallah osmanlı tokadı var


i:eeeeeeeyyy ruuuuuuuh geldiysen 3 kere nane naneyi söyle
r:özel istek kabul etmiyoruz canım ben sana ölürsem kabrime gelme yi sölim bu akşam ölürüm ü sölim..
i:
r:vallahi bak ben yaşarken çok ii sölerdim şarkı falann
i:abla şöyle iç açıcı bişi yok mu yaf
r:aaah ahh..zamane insanları..eskiler böyle miydi.. çarpacaz diye tırsar her b.ka tamam efendim hadi efendim derdi..dünkü b.kların diline düştük vallahii..ay yok dayanamıyciimm abuzeriyeeeeee yerime bakıver ciciiimm ben ruhsal bunalımdayıııımmmmm

i:eeeeeey ruuuh geldiysen s.ktr git
r: gitmiyom nan boyacı küpü mü bu olm daldır çıkar daldır çıkar ala alaa
i:iyi abi bi tavla çevirelim senle
r:bi git yaaaaa..


i:ruuuh çabuk gel sana ihtiyacımız vaaaaaar!!
r:efendim?
i:ayol misafirim geliceeekkk yardım ett topla etrafı falannnn
r:ulan ne günlere kaldık..
i:ruuuh fazla konuşma öldürürüm seni haa..
r:nası öldürcen lan ölüyüm zaten
i sen ölüydün di mi.. ahh canııım.. gel sen bi kahve içelim..

i:ruuh bana gelecekten haber ver..
r:sen falcı bacıyla karıştırdın heralde..ade gulum nash..

i:eyy ruuhh-
r:ştt neclaa bi ev buldum tam bize göre gel gell çocukları da al yerleşioz buraya
i:abi sizi iade edemio muyduk
r:yok öle iade miade lan necla hadi lann möbleli ev buldum kaçmaz bu fırsat..
i:abi siz raaat raat yerleşin biz mani olmayalım..

i:ruh naber
r:bu bir otomatik mesajdır-ruhun mezarı ziyaret halinde olduğundan geçici olarak hizmet dışıdır lütfen kontrol edip başka ruh deneyiniz

i:ruh?
r:he buyur
i:hiiiç öyle çaırdım iki geyik çeviririz diye..
ruhomatik mesaj:lütfen geyik servisimiz için geyikruhh a üye olunuz
i: bu ruhların işi baya açılmış heralde..

i:ey ruuhh
r:ha canım söyle cicimmm
i:abla ora nere oluo?
r:ruhlar idaresi hatunzade hanesi..
i: hööööööö

i:ruuhuuummm
r:ay nerden senin ruhun oluomuşum ben be şapşalll noooollcaaakkk..
i:bana bak ruhiye sen hayattayken benle evliydin len ne çabuk unuttun
r devir kapandı tamam mı sen yoluna ben yoluma artık..

i:ruhum aşkımm
r:efendimm
i:evlenelim ruhbancıımmm
roh nayır yaşar..biz..biz ayrı dünyaların insanlarıyız..


-ey ruuh geldin mi?
+geldiimmhhh
-ben de geldiim
+harikaydın hayatım


-eey ruuh
+ne war?
+onun arabası war
-ama hiç mi hiiç ruhuu yook

eyy ruuh geldiysen 3 here vuur
tak tak tak
kafama deil lan masaya vurcaktın yaaaaaf
bi değişiklik olsun abi hem masa da tahta senin kafa da
bu ruhu nası gönderioduk??


+ruuhh?
-ne var laan
+abi senin kullanım kılavuzun nerdeydi?
+g.tünde
-yok abi orda niye palavra atıyosunnn
+ya havle ve la..
-abi senin iade süren keç gündü
+hasbinallaah..
-abi sen yaşarken mesih miydin..?
+sayende öldükten sora mesih olucammmm


+ruuh geldiysen üç kere huuula
-yok devenin nalı ne hulaması ya..
+ha geldin mii ooo hoşgeldin hoşgeldin..gözükmüyodun çoktan küs müyüz yoksa? hem misafirliğe gelinirken eli boş gelinmez bilmio musun
-daaaaaaaannn
+ abi ben sopayı kastetmemiştim..bi daaki sefere boş gel sen..hatta sen gelme biz gelelimm..
-
--ey kuvayi milliye ruhu,gel sana ihtiyacımız var!
--hasittirin lan,tuz ruhuna çevirdiniz kuvayi milliye ruhunu...vatanı parsel parsel satarlarken aklınız nerdeydi!

--ey milli ruh nerdesin gelde şu avrupa şampiyonasına iman kuvvetiyle gidelim
--biraz idman,biraz da akıllı bi taktik işi çözer.ruha gerek yok.

Hiç yorum yok: