Blogda Ara

1.09.2008

FIKRALAR

Evlilik hayatına ilişkin derleme fıkralar.

Adam gece yarısı karısını uyandırır

-Sevgilim, aspirinin.

-Ama başım ağrımıyor ki....

-Harika!!!!''


* * *

Koca eve zil zurna sarhoş girer ve
karısına bakarak:

- Ne kadar çirkin olduğunu biliyor musun?

- Sen'de pis ve sarhoşsun diye cevap verir
karısı.

- İyi de benimki sabah'a geçecek!...

* * *

Kadın Kocasına :

- Uzun zamandan beri bana sıcak bir kelime söylemedin.

- Cehennem'de yanasın.

* * *

Eve zamanından erken dönen koca karısını yatakta en iyi arkadaşlarından
biri ile yakalar.

Adam hiç bozuntuya vermeden ve soğukkanlılıkla silahını çeker
ve arkadaşını vurur.

Kadın yatakta şöyle doğrulur:

- Bak bu şekilde davranmaya devam edersen hiç arkadaşın kalmayacak.

* * *

Yeni evli çift balayından dönerler ve kadın kocasına:

- 3 tane nur topu gibi evladımız olacak der.

- İyi de nerden biliyorsun.

- Kendileri annemin evinde bekliyorlar..

* * *

Soru: Başarılı erkek kimdir?
Cevap: Karısının harcayabildiğinden fazla kazanabilen erkektir,

Soru: Basarılı Kadın kimdir?

Cevap: Böyle bir erkek bulabilendir.

* * *

İki erkek bir lokantada oturmuş pencereden bakıyorlardı, biri :
-Karşıdan karşıya geçen şu iki kadını görüyor musun; biri karım diğeri
ise metresimdir

-Allah sana uzun ömürler versin simdi ben de aynısını söyleyecektim... !

* * *

Kadın aynada çıplak vücudunu seyrediyordu. Eşine:

-''görüntümü igrenç buluyorum, yaşlı, buruşuk. Bir iltifata ihtiyacım var.

"Eşi:''gözlerin iyi görüyor''

* * *

''Yarın 30. evlilik yildönümümüz,bunu
kutlamak için koyunu kesebiliriz.'

''Niçin?diye sorar eşi''Onun suçu değil ki.....''

* * *

''Sadakatın tanımı????''

''Fırsat yokluğu.''

* * *

Adam yanında oturan kadına fisıldar:

''Sampanya sizi güzelleştiriyor''

''Bir kadeh dahi içmedim.''

''Ama ben onuncu kadehimdeyim....

Hiç yorum yok: