Blogda Ara

1.09.2008

ZEKİ ÖĞRENCİ

Üniversite yemekhanesine giren bir öğrenci tüm yerler dolu olduğundan gidip üniversite profesörünün oturduğu masaya oturmuş.

Profesör kaşlarını çatarak: " Okuzler ve kuslar ayni masada oturamaz!"

Öğrenci: "O zaman ben uçuyorum..."

Profesör cevaba çok sinirlenmis, sınavda ogrenciye takmış ve sınavını basarısız gecmesi icin elinden geleni yapmis.

Yanlız sınavda öğrenci tum soruları mukemmel bir sekilde cevaplamış.

Profesor ogrenciye: Sana son bir soru soracagim - demis.

Yolda yururken iki torba buldugunu hayal et, birinde akil var, digerinde ise para var. Hangi cuvalı alırsın?

Ogrenci: "Para olan çuvalı secerdim..."

Profesor: "Ben akıl olan cuvali seçerdim..."

Öğrenci:"Normal! Kimde ne eksikse onu secer...

Profesor cok sinirlenmiş, ogrencinin not defterini alıp içine "öküz" yazmış. Öğrenci nota bakmadan odadan çıkmış.

Bir dakika sonra ogrenci kapıyı aralamış : "Sayın profesor,

imzanızı atmıssınız, fakat notumu yazmayı unutmussunuz."- demis.

Hiç yorum yok: