Blogda Ara

1.09.2008

Gereği Düşünüldü.. Kutsanmıştır AŞK..

(bu sevdanın sözlerini sen al,..müziği bende kalsın,..)

…sürgün yeridir aşk yüreğimde,..açlığına bile boyun eğdiğim,..
..kapama gözlerini,..sesini uzak tutma,..
sancılarına vedaların,.düşlerle direniyorum,..
dilimde bakire bir bekleyiş,..gelip bozmanı diliyorum,..

dokunamadım sevdanın yanık tenine,..
oysa istemlerin süzgecinden taşar hayat,..bilirim,.
hangi yüreğin terk edişlerinde göçebe kaldı özlemler,..?
sılası uzak değil kavuşmaların,.sessizce direnirim,..

ahh,..tütün kokulu sevişmelerin çıplak sarılışı,..
sözüm var,.göğsümde dinlendireceğim ıslak dudaklı başını,..
soyun ve arın,.kasıklarında biriken özlemlerden,..

…beş yaşında parmaklarımdan kayan uçurtmam gibidir aşk ellerimde,..
gidişlerine bile söz geçiremediğim,..
artık ağlamayacağım dediğim an barıştım aynalarla,.
Aldığım nefese borcum var,..yüreğimi güldüreceğim,..

Anladım,.niyetin yok gelmeye,..
Ben bekleyişleri kapımdan kovdum,.
Sen bulup getiriyorsun ellerinle,.
Dinlediğin son şarkıda kal,.
Gelinlik bir kız gibi değil artık sabrım sevgilerimde,.
Tutulmayan sözlerde yitirdim masumiyetimi,.
Kelimelerim bu yüzden keskin ve asi,..gülüşlerimde bile,..

Çiçek kokulu bir huzurdur aşk burnumun direğinde,..
Yapraklarını öpebilmek için bile aylarca beklediğim,.
Gitmelerin bıraktığı helis acılar küçülüyor ve kabuk bağlıyor zamanla,.
Geçmeyen tek şey hüzündür gözlerde biriken,.
Yeni doğmuş bir bebek değilim maalesef,.yaşadım ve büyüdüm,..
Tanıştığımıza memnun oldum AŞK,..mümkünse sık görüşmeyelim,..

Bir sena düşüyor dudaklarıma,..
Ulaşamadıklarımı kutsuyorum,..ve sesleniyorum şimdi

AŞK KUT SAN MIŞ TIR artık,…

Pelin ONAY

Hiç yorum yok: