Blogda Ara

1.09.2008

KEDİ KÖPEK NEDİR VE FARKI...

KEDI NEDIR?

1. Kedi cani ne isterse yapar.
2. Kedi sizin sozunuzu pek dinlemez.
3. Kedinin ne yapacagi onceden kestirilemez
4. Sizin yanliz olmak istediginiz anlarda kedi oynamak ister
5. Sizin oynamak istediginiz anlarda kedi yanliz olmak ister.
6. Kedi her miyavladiginda ilgilenmenizi ister
7. Kedinin ruh hali cok degiskendir.
SONUC: Kediler yumusacik tuylerin altina saklanmis kadinlardir…


KÖPEK NEDIR?

1. Kopek evde gozune bir yer kestirir ordan onu kaldirmanin imkani yoktur.
2. Kopek icerki odada bir cips pakedi acsaniz sesi duyar, ama ayni
odada siz ona bisey soylediginizde duymaz.
3. Kopek ayni anda hem aptal hem sevimli gorunebilir
4. Kopek siz mutsuzsaniz ulumaya baslar
5. Siz oynamak istediginizde kopek de oynamak ister
6. Siz yanliz kalmak istediginizde kopek yine de oynamak ister
7. Kopek esyalarini her tarafa birakir.
8. Kopek sizinle tanisir tanismaz hemen ilgi bekler
SONUC: Kopekler yumusacik tuylerin altina saklanmis erkeklerdir...



KEDİ/KÖPEK FARKI...



Bir köpeğin düşünce tarzı:
Birlikte yaşadığım bu insanlar beni besliyor, seviyor, sıcak tutuyor,
ve bana çok iyi bakıyor.... bunlar Tanrı mı ne..!!!




Bir kedinin düşünce tarzı:
Birlikte yaşadığım bu insanlar beni besliyor, seviyor, sıcak tutuyor,
ve bana çok iyi bakıyor.... ben Tanrı mıyım ne...!!!

Hiç yorum yok: