Blogda Ara

1.09.2008

ESKİ SEVGİLİYE NELER YAZILIR

1 - hayatım, pismanım, geri dönmek istiyorum!
- tek yön güzelim burasi hadi nas nas!...

2. gercekten unuttun mu?
- sen de kimsin?

3 - seni hala seviyorum!
- performansına her zaman saygı duymusumdur zaten

4- seni hala özlüyorum...
- tütün bas geçer

5 - nasil gidiyor hayat?
- senden sonra bayagi bi güzellesti, sagol

6 - birbirimizin kalbini kirdik, yeniden bir araya gelip o kirik kalpleri onaralim!
- benimkinin kaskosu vardi

7 - biliyorum hala sevip arzuluyorsun beni, sadece farkinda degilsin. ya da farkinda olmak istemiyorsun.
- allah belani versin

8 - sen varsin ve hep olacaksin!
- yazik, bir malsin ve hep öyle kalacaksin...

9 - dün gece rüyamda seni gördüm... erol bize ne oldu böyle?
- bi dahakine iyi örtün de uyu...

10 - gece rüyamda gördüm seni, cok korktum, basina bi sey gelmedi di'mi?
- basima gelen en kötü sey sendin!

11 - dün gece seni rüyamda gördüm...
- görebilecegin tek yerde görmüssün zaten

12 - senin gibisini bir daha bulamadim
- bunun beni ilgilendiren kismi nedir?

13 - bu aksam isin var mi?
- mesaj attiginiz kisiye su an ulasilamiyor. lütfen daha sonra tekrar denemeyiniz!

14 - buldun mu bari bir kazma?
- senden daha kazmasini bulamadim kusura bakma.

Hiç yorum yok: