Blogda Ara

1.09.2008

DOKTORLARA VERİLEN CEVAPLARDAN...:)

Türkiye' nin değişik yörelerinde görev yapan doktorların hastalardan aldıkları cevaplardan tuttukları notlar...

- Doktor bey, bacaklarımda valiz var. (Varis)
- Tansiyonum yukarı gelmeyi.
- Başım yani.
- Bende süpertansiyon var.
- Sabahtan beri çok garisyon yaptım. (Gasyan: Kusma)
- Öskürüyom baklam beraber çıkıyor.
- Bizim çocuk ortalık derdine tutulmuş. (grip)
- Bende Habitat B var mı ? (Hepatit B)
- Vücutum beni ısırıyi, sırtımdan sırtımdan ısırıyi.
- Doktor bey kanımda bi değişiklik hissediyon.
- Bende aslım var. (Ast ım)
- Ben paspas oldum. (Bay pas)
- Geçen Ramazan da da göğsüm böyle hıyıl hıyıl olmuştu.
- Benim barsaklarım zehirli gaz yapıyo.
- Annem perviz yapıyor.
- Faydalı olur dediler a-ferin atındım.
- Başımda döneklik var.
- Ayağakalkınca başım fırlanıyiii.
- Nefesimi aşağıdan alıp yukarı veremiyom.
- Bugün barsaklarım sürekli kıvırıyo.
- Yaş 73, öbür taraftan çağıriyiler ama gene de canı m gitmek istemiyi.
- Merdiven çıktığımda sanki hırtle ğilden bişi saliyiler.
- Benim sinirlerim var.
- Bende baş dönüklüğü oluyor doktor bey.
- Nefesimi çeviremiyom.
- Doktor bey, tansiyonu geziyo bunun. (karısını gösteriyor)
- Kemiğim yanıyor.
- Bende kavator var mı ? (Guatr)
- İçimde pırıltı var. (Çarpı ntı)
- Kaburgalarım düşüyor.
- Vücudum rüzgarlanıyor.
- Doktor bey, çocuğa tiloyloy verdim. (Tylol)
- Garnımda sanki gurbağa var fırıl fırıl dolaşı ya içinde

Hiç yorum yok: