Blogda Ara

1.09.2008

DOKTORDAN KANKAYA AMELİYAT

Doktor Kaan, kankası Necmi' yi bayıltmadan açık kalp ameliyatı yaparken;

>-heyecan var mı heyecan
>-olmaz olur mu abi, yusuf yusuf yani
>-bi şey olmaz, sana en cix ameliyatımı yapcam
>-ameliyatın cixi mi olur?
>-sana özel bu. ayaklarım tavana bağlı şekilde ameliyat etcem seni,
tarihe geçcez olm
>-neee ! manyak mısın yaa? olmuyom abi ben ameliyat falan
>-şaka olm şaka
>-kızacam ama .. ameliyat öncesi adamın yaptığına bak
>-euehue, yat bakm şuraya
>-sırtüstü mü?
>-yoq, yüzüstü, hafifte şöle doğuya doğru
>-niye ?
>-ya olm saçmalama, uzan şuraya sırtüstü, sırtın ameliyat olacak sanki
-şşş, hemşire hanımların önünde, ayıp oluyoo
>-onlar yabancı değil
>-bana yabancılar ama
>-neyse, Nurten hanım, hastayı ameliyata hazırlayın
>------
>-tamam, hazır hasta doktor bey
>-olm necmi, mayışmışın sen
>-ya bi git olm, çakır keyfi olmuş gibiyim
>-euhue, ne güzel işte, içmeden sarhoş oldun
>-ne zaman bayılacam ben?
>-bayıltmadan ameliyat olcan sen
>-nasıl yani
>-bilincin hafiften yerinde olcak.. olm sıkılıyorum ameliyat esnasında,
az muhabbet ederiz diye böyle yaptım
>-abi sen harbiden manyaksın haa
>-daha önce denedim, bi şey olmadı
>-bismillahirrahmanirahimm
>-bak ne güzel imana da geldin
>-tövbe tövbe
>-evet, başlıyoruz, neşter lütfen
>-napcan neşteri
>-dişimde et kalmış, onu temizliyecem. Necmicim, ameliyathanedeyiz,
kebab salonunda değil. sence ne yapabilirim neşteri?
>-olm kesecen mi beni diri diri?
>-yoq, önce tırnaklarını sökcem, sonra tırnağın altındaki ete tuz
sürcez. önce eziyet, sonra vahşet yani. fantazi yapalım demi az
>-ya niye ben ALLAHım niye?
>-olm saçmalama, acımıyacak diyorum sana
>-bak, eğer bir sakatlık yaparsan, yengeye tüm yaptığın pislikleri
anlatırım
>-hıng ! olm sus, hemşire hanımların yanında
>-Hani yabancı değildi ulan onlar
>-tamam olm söz, acımıyacak . haftaya halı saha maçı var hasanlarla, o
maça yetiştirmemiz lazım seni
>-abi bana su kaynatan araba muamelesi yapma
>-euheuhe, tamam olm kıpraşma, başlıyorum
>carkkkkrkkkrkk ( derinin yarılma efekti )
>-abi bi hoş oldum, böyle sanki içim açıldı, bi huzur doldu
>-tabi olm, açtık kalpten mideye kadar.
>-harbi mi?
>-hı hı .. falla kanka senin için kararmış, canını sıkan bir şey var
-hadi ya -evet bak şurda, midenin sol tarafı kap kara olmuş. du bakm ..
hımm. 3 vakte kadar bi haber alacaksın
>-olm dalga geçme, kahve falımı bu ya
>-euheuhe, yoq olm, gayet normal herşey.. şimdi damarları kontrol
edelim ..
> evettt, uyuzluk yapan damarı buldum
>-napcan ona?
>-söküp atcam, yerine başka yerinden alacağımız bir damarı koycaz
>-yoq ben aldırmam başka yerden damar falan
>-ya olm bi sus, damarı açcaz şimdi. bi şeyci kalmıyacak
>-hangi damar bu
>-kalpten aorta giderken ilk köşeden sola dön, ilerde ufak bir kılcal
damar
> var, orda kime sorsan gösterirler
>-kaan !
>-olm sanki sölesem bilcen. damar işte . hepsi aynı
>(hööönngghghgrtrt )
>- zuhuahuaa
>-ne yaptın olm
>-bi şey yapmadım. hafiften mideni sıktım bıraktım
>-deli misin olm niye kurcalıyon midemi
>-ehuehue, bayılıyom bu harekete, kusacak gibi oluyon dimi lan
>-hay seni emi
>-bak kanka, hazır açmışken başka istediğin bi şey var mı?
>-he, mideyle karaciğerin yerini değiştir sana zahmet.
>-niyeki?
>-moda abicim moda, hiç modayı takip etmiyo musun?
>-falla değişirim ama biraz zaman alır
>-ya abi bi git işine, hadi kapat da gidelim, akşam bizdesiniz, ona
göre -tamam tamam, dur tel açayım hanıma
>... dıııttt dıııtttt
>-(Alo, Nalan, napıyon güzelim .. hiç, bende aldım necmiyi altıma,
midesiyle falan oynuyom .. bak ne diycem, akşam necmilerdeyiz, ben
çıkışta seni alırım .. hadi öptüm ...)
>-tamam necmi, sizdeyiz akşama
>-iyi iyi .. hadi abi, kapat şurayı, hava doldu içim yaaa
>-aslında mideyle karaciğerin yerini değiştirme fikri fena değildi ama
. -kaan !!
>- euheue, tamam lan tamam, kapatıyom.

Hiç yorum yok: