Blogda Ara

4.06.2008

AĞLAMAYI BİLMEYEN GÖZLER SEVMEYİDE BİLEMEZ

AĞLAMAYI BİLMEYEN GÖZLER SEVMEYİDE BİLEMEZ

Ağlamayı bilmeyen gözler sevmeyide bilemez
ben sevmeyi biliyorum ve hep ağlıyorum...
sevmek yürek ister...
yüreksiz….
Her gidişine ayrı bir anlam yüklüyorum...
Yapma Allah aşkına
Ya hep kal benimle
Ya söz etme gidişlerden...
Ya da silinsin isminde cisminde...
Seni seviyorum diye başlayan ve
ama ile devam eden cümleleri duymaktan bıktım!!
Seviyorsan seviyorsundur
varsa vardır
yoksa yoktur aması olmaz bu işin!
Üstelik bir cümlenin sonunda ama varsa
bir önceki yargının hiçbir hükmü yoktur artık...
Seni seviyorum
ama birlikte olmamız imkansız...
Ya imkansız diyebiliyorsan eğer
sevmiyorsun demektir!!
Bahanelere sığınma
küçük insanlar
küçük bahanelere sığınırlar ...
insanlarin hayatlarına sorgusuz sualsiz girip
sonrada darma dağan edip hiçbirşey
söylemeden çekip gidenlerden
nefret ediyorum…
Böylemisin sende
gerçekten gitmek mi istiyorsun?
Yürekli ol biraz hadi konuş!!
Söylemek istediklerini söyle, iki çift sözü hak etmedik mi biz?
Hiç mi saygin yok?
Ahh ben niye yanılıyorum hep niye
tamam işte bukez gerçekten bitti dediğimde
her defasında çıkıyorsun karşıma
sömürüyorsun sana olan aşkımı sevgimi?
Biraz daha mı katı olmalıyım,
Daha mı kapalı tutmalıyım kapılarımı?
Aşk yok
Sevgi yok
Ilişkiler çıkar üzerine kuruluyor diyenleremi inanmalıyım?
Bazen bu dünyadan olmadığımı düşünüyorum,
oyun çeviremiyorum, kötü hesaplar yapamiyorum…
kurnazlıklar düşünemiyorum.
Sadece seni sevdim.
İnsanız hepimiz,
hepimizin zaaflari var,
hepimizin yanlışları var,
hangimiz çok dürüstüz
yada dört dörtlük yaşıyoruz hatasız
iyide hep benimi bulacak bunlar...
Hiç bir kaygıya yer vermeden, hiç bir hesabı düşünmeden
açsaydın eğer bana yüreğini,
işte o zaman görürdün bir aşkın nasıl efsaneye dönüşebileceğini…
Sen gözlerimi kapatıyorsun
bir sen varsın başka hiçbir kimseye bakmıyorum,
adının geçtiği her yerde herşeyi erteleyişim oluyorsun.
Herşey senin çevrende şekillenmeli,
herşey sana göre düzenlenmeli...
Beceremiyorum kusura bakma…
Şimdi gidiyorum…demekten başka çarem yok inan bana
herşeyden çok sevdim seviyorumda…
aşk tam teslimiyet ister,
kendini aşkın kollarına ya bırakırsın
ya da bırakmazsın…
Bir yanım dışarıda kalsın dediğin noktada
aşkı boğarsın yok edersin o güzelim duyguyu…
Bu yüzden cesurlerin işidir aşk!!
Bırak aşk bende kalsın…
Ağlamayı bilmeyen gözler
sevmeyide bilmez,
ben sevmeyi biliyorum ve hep ağlıyorum…

YOLUN AÇIK OLSUN...

.............................Alıntı

Hiç yorum yok: